חליצל - שולחנות שוק לאירועים

שולחן שוק מקדונלדס

תוכן עניינים

מי לא אוהב מקדונלס? לאחרונה דוכן מקדונלדס מככב בכל אירוע ונחשב לאטרקציה מובילה בתחום האירועים ובצדק, אי אפשר להתווכח עם העובדה שפשוט כולם אוהבים מקדונלדס.

ישנם יתרונות וחסרונות בהזמנת שולחן שוק של מקדונלדס, רכזנו עבורכם את כל המידע, טיפים, והאם כדאי להזמין שולחן שוק מקדונלדס לאירוע שלכם.

 

מה זה שולחן שוק מקדונלדס?

בין אם זה חתונה, אפטר פארטי או אירוע פרטי כזה או אחר, בעמדת מקדונלדס לאירועים תמצאו את כל המאכלים של אחת החברות מובילות ביותר בתחום המזון המהיר, ההמבורגר מק רויאל שכולנו אוהבים, הצ'יפס הממכר, הקולה הקפואה והטעימה ועוד.

אחת הסיבות העיקריות שאנשים אוהבים להזמין לאירוע שלהם שולחן שוק של מקדונלדס, היא שכל המוצרים בדוכן הם של מקדונלדס ואין כאן מקום לטעויות.

בנוסף, העמדה עצמה ממותגת מקדונלדס ומגיעה עם כל השילוט והמיתוג של החברה המובילה והידועה, מה שהופך את הדוכן לאטרקציה המרכזית באירוע שלכם שאותה אי אפשר לפספס.

 

מהם היתרונות והחסרונות של שולחן שוק מקדונלדס?

אין ספק שעמדת מקדונלדס זה דבר מהמם וכיום נחשב לטרנד החם ביותר בעולם האירועים, אך יחד עם זאת ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון:

 

  • מחיר - ברוב המקרים תשלמו יותר על דוכן מקדונלדס משולחן שוק, אין מה לעשות על שם צריך לשלם. ומבחינת איכות? לא בטוח שתקבלו המבורגר איכותי יותר משולחן שוק שהייתם מזמינים אשר מציע המבורגרים איכותיים ולא מעובדים, הנעשים במקום ולעיתים אף מיוצרים בעבודת יד.

 

  • תפריט – שולחן שוק של מקדונלדס מרכז בתוכו את כל מאכלים הידועים כמו שאנחנו מכירים מהתפריט של מקדונלדס. במידה ותרצו לגוון במנות העיקריות או לשלב ירקות, סלטים ומטוגנים שונים שלא נמצאים בתפריט, תצטרכו להוסיף בעצמכם מה שכמובן ישפיע ישירות על המחיר.

 

  • טריות – כל המוצרים של מקדונלדס מיוצרים בסניף הקרוב ביותר אל ביתכם, נארזים ונשלחים למקום האירוע ומסודרים על העמדה הממותגת. בניגוד לכך בשולחנות שוק האוכל חם, טרי ונעשה במקום. ההמבורגרים מועברים לשולחן שניות לאחר שהיו על הפלנצ'ה, והצ'יפס שעד לפני רגע היה בשמן הרותח גם הוא מחכה לכם, נימוח וקריספי.

 

  • יחס אישי וגמישות בתאריכים – להיות תלוי בחברה גדולה המספקת מאות מנות מידי יום זה קצת בעייתי, הפוטנציאל לאיחורים ופאדיחות הוא גדול. בנוסף במידה והסניף המבוקש הקרוב לביתכם סגור באותו רגע, ייגבה על כך תשלום נוסף. כתוצאה מכך המון אנשים בוחרים להזמין שולחן שוק ולקבל יחס אישי, גמישות בתאריכים וכמובן מחירים אטרקטיביים.

 

  • כשרות – לא כל הסניפים של מקדונלדס כשרים ותצטרכו לוודא לפני שאתם מזמינים שיש סניף כשר קרוב למקום האירוע שלכם.

 

  • צמחוניים / טבעוניים – ברוב האירועים ניתן למצוא כיום קהל גדול של צמחוניים וטבעוניים, במידה ובחרתם להזמין שולחן שוק מקדונלדס, חשוב שתדעו שהתפריט הצמחוני והטבעוני דל מאוד ולא ניתן לשלב בו מנות אשר לא נמצאות בתפריט של מקדונלדס.
    לעומת זאת שולחן שוק מציע מגוון רחב של מנות צמחוניות וטבעוניות וניתן לבנות בייחד אתכם תפריט צמחוני בהתאמה אישית, אשר מבטיח שהאורחים שלכם לא ירגישו שקיפחו אותם.

 

 

כמה עולה שולחן שוק של מקדונלדס?

המחיר משתנה ותלוי כמובן בכמות האנשים, בתפריט אותו אתם בוחרים, יש באפשרותכם להזמין ממקדונלדס דוכן ממותג בתוספת של 700 שקלים. למחירון המלא של מקדונלדס אירועים לחצו כאן >>

 

 

לסיכום...

שולחן שוק מקדונלדס זאת אופציה מעולה לאירוע שלכם, אך יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים שציינתי במאמר, לא לכולם זה מתאים.

זכרו: מה שחשוב זה שהאורחים שלכם יהיו מרוצים ושבעים, בסוף מה שזוכרים זה את האוכל, וכאשר אתם מזמינים שולחן שוק אתם בעצם מבטיחים לאורחים שלכם אוכל חם, טרי ובעיקר טעים.

 

עדיין מתלבטים בין שולחן שוק של מקדונלדס לבין שולחן שוק של חליצל? מוזמנים להרים אלינו טלפון לייעוץ חינם: 054-2115053 או לשלוח הודעת וואטסאפ. נשמח לעשות לכם שולחן הצגה כזה שכולםםםםם ידברו עליו גם אחרי האירוע.

 

המאמר נכתב ע"י עידן מתוק, חובב אוכל מושבע ובעל עסק לשולחנות שוק לאירועים ובנוסף ע"י אנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להנגיש לכם את המידע המועיל ביותר על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.

לפרטים נוספים וקבלת
הצעת מחיר לאירוע שלכם
דילוג לתוכן