חליצל - שולחנות שוק לאירועים

איך לבחור שולחן שוק

תוכן עניינים

 

לפני שנסביר כאן על איך בוחרים שולחן שוק ועל מהם המרכיבים המשפיעים על ההחלטה, כדאי שנגדיר בצורה ברורה מהו בדיוק שולחן שוק.

שולחן שוק הוא בעצם כלי ההגשה שלנו, ממש כמו צלחת, רק גדול יותר ומגוון יותר.

המילה שוק מתארת חוויה, המדמה חוויה בשוק, אותה האורח חווה מהשולחן. השפע, הגיוון בצבעים הריחות והטעמים השונים משרים לנו הרגשה של שוק, שם בדרך כלל אנו חווים מנעד רחב של טעמים וצבעים.

על השולחן שוק מונחים בצורה מחושבת ומעוצבת מאכלים מגרים שאפשר פשוט לקחת ולאכול, כגון: מגוון מטוגנים, סלטים, ירקות ורטבים שונים.

בדרך כלל הלקוח בוחר מהתפריט את המנות העיקריות שיהיו על השולחן באירוע, המאכלים הנפוצים ביותר על שולחן שוק הם כמובן חלה עם שניצל והמבורגר.

אז מהיום, כשתשמעו את המילה שולחן שוק, תוכלו מיד לדמיין בראש שולחן מרשים וצבעוני עליו מסודרים בשפע מגוון מאכלים שאי אפשר לסרב להם.

 

כיצד נבחר את שולחן השוק המתאים ביותר עבורנו?

חשוב לזכור שכל שולחן שוק שתבחרו יהיה שמח וצבעוני, אך עדיין יש צורך להתאים אותו לאופי האירוע.

ישנן מספר שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם לפני בחירת שולחן שוק:

  1. מיהו קהל היעד שלי?
    האם הוא מורכב מצעירים או בעיקר מבוגרים? יש צמחונים / טבעוניים בקהל?

 

  1. באיזו שעה האירוע מתחיל?
    חשוב שנתאים את סוג האוכל לשעה בה מתקיים האירוע.
    אם מדובר באירוע שמתקיים בשעות הבוקר, כנראה שלא נבחר בשולחן שוק בשרי וכבד אשר מציע המבורגרים וחלות עם שניצל. אלא שולחן שוק חלבי עם אוכל קליל יותר כגון: כריכונים שונים, ירקות טריים חתוכים, מאפים, בורקסים, פוקאצ'ות מעניינות ומבחר סלטים.

 

  1. מה מטרת האירוע?
    חשוב שנתאים את שולחן השוק למטרת האירוע שלשמו התכנסנו.
    אם מדובר ביום הולדת או מסיבת רווקות, כדאי שנבחר בשולחן שוק צבעוני ומעוצב אשר משלב את הדקורציה המתאימה לאופי האירוע לדוגמא: בלונים ליום הולדת, מטריות קטנות, שלטים ממותגים וכלי הגשה מיוחדים אשר יכניסו הרבה אווירה וצבע לאירוע.
    במידה ומדובר בכנסים או ערבי חברה, מומלץ לבחור צבעים יותר רגועים ופחות "צועקים" ולהתרכז בעיצוב השולחן עצמו ובמאכלים אשר יהיו עליו.

 

לכמה מוזמנים מתאים שולחן שוק?

שולחן שוק מתאים במיוחד לאירועים פרטיים קטנים המתחילים מכמות של 10-20 איש ועד לכמות של 100 אנשים, תלוי באירוע.

ברוב המקרים עד 30 מוזמנים אפשר לעצב את האוכל על שולחן אחד בודד, מעבר לכמות הזו מומלץ להוסיף עוד שולחן ולחבר אותם אחד בצמוד לשני על מנת לפרוש את כמות האכול בצורה שווה ולמנוע צפיפות מיותר גם של האוכל וגם של הסועדים אשר ניגשים לשולחן.

בצורה הזו, כמות האוכל מספיקה להגשה בצורה שנראית לעין באופן הטוב ביותר.

כמובן שגם באירועים גדולים של 200 איש תוכלו להשתמש בשולחן שוק אך בוודאי שתצטרכו יותר שולחנות וכמובן מקום גדול יותר להכיל את כמות המוזמנים.

 

איך לבחור שולחן שוק

 

בחירת עיצוב השולחן

תוכלו לבחור בעיצובים שונים ומגוונים לשולחן השוק שלכם, החל מהסידור המרכזי ועד הפרטים הקטנים.

שילוב נכון של כל הפרטים יהפוך את שולחן השוק שלכם למנצח!

לשולחן שוק יש מגוון עיצובים וניתן להתפרע עם עיצוב השולחן ככל העולה על רוחכם, יחד עם זאת מומלץ לקחת שכל עיצוב משדר משהו שונה. לפניכם מספר אופציות לסידור השולחן:

  • מרכז הבמה - המנות העיקריות ניצבות במרכז השולחן ומסביבן כל התוספות: המטוגנים הסלטים, הירקות החתוכים והרטבים. סידור זה נותן מקום של כבוד למנות העיקריות.

 

  • סידור ה-OCD - כל המנות מסודרות לפי קבוצות וצבעים כדי ליצור מראה אסתטי ומסודר לעין.

 

  • בלאגן מאורגן - כל התוספות וכל המנות העיקריות נמצאות בכל חלק בשולחן, בצורה יחסית "מאורגנת" כך שלכל אורח תהיה גישה לכל האוכל המוצע מכל פינה בשולחן.כמובן שאין כאן חוקיות כלשהי, כל אחד יכול לזרום על איזה עיצוב שולחן שוק שנוח לו, ככה שכל הרשום כאן הוא הגדר המלצה בלבד. אנו מניחים שאתם יודעים הכי טוב מה מתאים לכם.

 

 

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

העיצוב לא נגמר רק בסידורים המרכזיים וכולל בתוכו אינספור פרטים קטנים שהופכים את שולחן השוק למושלם.

תוכלו לבחור את צבע וסגנון המפה, את הסטייל של כלי ההגשה ועוד... בדרך כלל לצד שולחן השוק יש המוסיפים עוד שולחן ועליו אלכוהול, שתיה קלה, פיצוחים ומתוקים למיניהם. לדוגמא: סוכריות גומי, שטיחונים מסודרים בתוך כוס גדולה, דלי עם קרח ומגוון פיצוחים טעימים.

באופן הזה, בו אתם חושבים על כל פרט, תוכלו ליצור שולחן שוק לאיזה קונספט שתרצו ולתת את אפקט ה- WOW לאורחים שלכם ולהשאיר חותם מהאירוע.

כמובן שתוכלו להוסיף כיתובים ומיתוגים כדי להעצים את מטרת האירוע שלכם.

 

לסיכום...

אנו ממש ממליצים להמריא עם החלומות, העיצובים והשיגעונות, בכל הנוגע לבחירת עיצוב שולחן השוק המתאים לכם.

אם אהבתם את הקונספט של שולחן שוק ואתם חייבים כזה באירוע שלכם, אל תהססו לפנות אלינו.

אנו נתאים לכם את שולחן השוק האידיאלי עבורכם, בעיצוב המושלם יחד עם חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר וכמובן שירות חם ואישי ללא פשרות.

המקצועיות שלנו היא לדעת בדיוק מה האורחים שלכם צריכים ומתוך כך לספק לכם את שולחן השוק המתאים ביותר עבורכם ולאופי האירוע.

כמובן שתוכלו להתייעץ איתנו על כל פרט, כדי ליצור התאמה מושלמת של שולחן השוק לאירוע שלכם.

אנחנו כאן עבורכם כדי להקפיץ ולשדרג לכם את האירוע! מוזמנים לצור קשר בטלפון: 054-211-5053 או מלאו את הפרטים בטופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

המאמר נכתב ע"י עידן מתוק, חובב אוכל מושבע ובעל עסק לשולחנות שוק לאירועים ובנוסף ע"י אנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להנגיש לכם את המידע המועיל ביותר על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.

לפרטים נוספים וקבלת
הצעת מחיר לאירוע שלכם
דילוג לתוכן