חליצל - שולחנות שוק לאירועים

שולחן שוק לאירוע

תוכן עניינים

 

שולחן שוק לאירועים הפך לנפוץ יותר ויותר בקרב אירועי בוטיק פרטיים, כזה שגונב את ההצגה, משדרג את האירוע ומספק לאורחים חוויה קולינרית טעימה ומהנה במיוחד.

אמרתם אירוע בוטיק? אמרתם שולחן שוק! כיום אין כמעט אירוע פרטי אחד שלא תמצאו בו שולחן שוק, שולחנות שוק מתאימים כמו כפפה ליד לאירועים פרטיים והם ללא ספק הבחירה המתבקשת והנכונה.

הנראות, הצבעוניות, הטעמים, הריחות והנגישות לאורחים, הופכים את שולחנות השוק לדבר הכי חם בתחום אירועי הבוטיק.

שולחנות שוק לאירועים הם לא סתם עוד גימיק, הם מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם בכל אירוע, גורמים להתלהבות מצד כל האורחים, מספקים את התמורה ואף הרבה יותר ממנה.

רוצים שולחן שוק לאירוע שלכם ולא בטוחים אם זה מתאים?  טוב שהגעתם! מיד נעשה לכם סדר ונענה לכם על כל השאלות.

 

שולחן שוק לכל סוגי האירועים? ברור שכן!

זה לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים ומה כמות המוזמנים הצפויים להגיע, שולחן שוק יתאים לכל סגנון, החל מ- 15 אנשים ועד ל-100 אנשים ואף יותר.

כיום יש מגוון רחב של סוגי שולחנות שוק אשר יתאימו לכל אופי של אירוע. תוכלו להזמין שולחן שוק אחד לאירוע קטן וגם ארבעה שולחנות לאירוע גדול, הכל תלוי בסוג האירוע ובתקציב שלכם.

 

שולחנות שוק לאירועים

 

הנה כמה סוגי אירועים בהם תוכלו לבחור בשולחן שוק:

  • ימי הולדת - כל יום הולדת הוא חגיגה משמחת. שילוב נכון של שולחן שוק ליום הולדת עמוס במאכלים טעימים ומשמחים שיהפכו את האירוע שלכם לחגיגה בלתי נשכחת. כל האורחים ביום ההולדת יוכלו לגשת לשולחן מתי שרק ירצו ולטעום במהלך כל האירוע מהאוכל המגוון והרחב שהוא מציע.

 

  • מסיבת רווקים/ רווקות - חגיגות מהסוג הזה הן תמיד פרועות, מגוונות, מצחיקות וכיפיות. המסיבה פה היא העיקר, אבל חייב משהו לנשנש תוך כדי. שולחן שוק ייתן בדיוק את המענה הזה. כולם יוכלו להגיע ולקחת אוכל מנחם וטעים, כזה שאפשר לחטוף ולאכול בכמה ביסים ומיד לחזור לחגיגות.

 

  • אירועי חברה  - אירועי חברה לא חייבים להיות רשמיים כל כך, להיפך, אירועי חברה זאת ההזדמנות להכיר את העובדים מחוץ לשעות העבודה ולגלות צד אחר שלהם.
    ומה יותר מתאים מליצור קשרים, אם לא סביב השולחן?  שולחן שוק מזמין אליו את כולם ומאפשר לאורחים לאכול בעמידה ולהכיר תוך כדי האוכל. שולחנות שוק מציעים אוכל כייפי שמתאים בדיוק לאירועים מהסוג הזה.
  • בר/ בת מצווה  - זהו אירוע של המון צעירים בני 12, 13 עם הורמונים משתוללים. ומה צעירים אוהבים לאכול? את כל מה שמציע שולחן שוק. המבורגרים, שניצלים, נקניקייה בלחמנייה ועוד מיליון דברים טעימים. אין אחד שלא יהיה בעננים.

 

 

 

 

שולחן שוק לאירוע שייזכר גם אחריי שיגמר

שולחן שוק הוא ללא ספק הטרנד החם לאירועים שממש לא הולך להעלם בקרוב אשר יעניק לכם מאכלים שהם בעיקר טעימים, מנחמים ועושים כיף בבטן, אבל לא רק.

שולחן שוק מביא איתו את הקלילות, את האפשרות לבוא ולקחת, את הנוחות ואת הנראות, אין משהו יותר טוב מלהתפנק באוכל טוב באירועים.

גם אם מדובר באירוע קטן עם מספר מצומצם של אנשים וגם באירוע גדול, שולחן שוק ישדרג לכם את האירוע, יוסיף צבע לאירוע וחוויה קולינרית טעימה במיוחד אשר מביאה את השפע למרכז הבמה.

בחירת שולחן שוק לאירוע שלכם היא בחירה מוצלחת במיוחד שתהפוך את האירוע שלכם למדובר, תלהיב את האורחים שלכם ותספק אווירה שונה ומיוחדת לאירוע שלכם.

 

גם אתם רוצים שולחן שוק לאירוע שלכם? צרו אתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר על שולחן שוק מפנק.

 

המאמר נכתב ע"י עידן מתוק, חובב אוכל מושבע ובעל עסק לשולחנות שוק לאירועים ובנוסף ע"י אנשי מקצוע מנוסים בתחום הקולינריה. כל זה בכדי להנגיש לכם את המידע המועיל ביותר על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה לכם ולאירוע שלכם. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לעמוד האודות שלנו.

לפרטים נוספים וקבלת
הצעת מחיר לאירוע שלכם
דילוג לתוכן